Ogrodzenia akustyczne, ekrany akustyczne, ogrodzenia systemowe i furtki -producent

Specjalista w dziale Obsługi Klienta

Specjalista w dziale Obsługi Klienta

OFERTA PRACY

Opis stanowiska

Tutaj pojawi się krótki opis stanowiska.

Wymagania

  • Dobra komunikacja interpersonalna i umiejętność aktywnego słuchania.
  • Zdolność do pracy pod presją czasu i radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
  • Cierpliwość, empatia i nastawienie na pomoc klientom.
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  • Doświadczenie w pracy biurowej min. 2 lata na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Office, Word, Excel obsługa urządzeń biurowych,
  • Prawo jazdy kat. B

Zakres obowiązków

  • Odpowiadanie na zapytania telefoniczne, mailowe klientów polskich i zagranicznych
  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy.
  • Rozwiązywanie problemów klientów, udzielanie wsparcia technicznego lub informacyjnego.
  • Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz analizowanie problemów klientów.
  • Kompleksowa obsługa zamówień.
  • Aktywne dbanie o pozytywne relacje z klientami, identyfikowanie ich potrzeb.
  • Proponowanie dodatkowych produktów lub usług dopasowanych do potrzeb klienta (upselling, cross-selling).
  • Sporządzanie raportów sprzedażowych (Excel)
  • Koordynowanie działań z działem sprzedaży, logistyki, marketingu oraz produkcji.
  • Udział w spotkaniach z klientami polskimi i zagranicznymi.

Co oferujemy?

  • Interesującą pracę w rozwijającej się Firmie, o wiodącej pozycji na rynku Europejskim w swojej branży,
  • Stabilność zatrudnienia,
  • Praca stacjonarna, w kilkunastoosobowym zespole,
  • Szkolenia branżowe, językowe, możliwość rozwoju zawodowego,
  • Bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenia grupowe na życie, prywatna opieka medyczna, pakiet Multi sport,
  • Atrakcyjną formę wynagrodzenia, wynagrodzenie zasadnicze, premia uznaniowa, premia roczna.

Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, w którym możesz się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności, aplikuj już dziś!

Dodatkowe informacje

Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, w którym możesz się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności, aplikuj już dziś!

Aplikacje (CV) prosimy wysyłać na adres kadry@bramster.pl w temacie wiadomości wpisując: „Specjalista w dziale Obsługi Klienta”

Jeśli chcesz abyśmy pozostali w dłuższym kontakcie prosimy o zamieszczenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów

rekrutacyjnych prowadzonych przez BRAMSTER MIETŁA Spółka Komandytowa.”

Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w Regulaminie aplikacji.

Wyślij zgłoszenie

Wypełnij formularz, aby aplikować na dane stanowisko.

    Skip to content